dissabte, 17 de setembre del 2011

SORTIDA DE BTT A SITGES. EL DIA 9 D´OCTUBRE LA CURSA DE CANYELLES.

Ahir per la tarda a les 18H, Valentí i Rafa, de la secció de btt del Nova Olivella, sortien de Mas Milà direcció a Sitges, pel camí darrera del camp de fútbol. Una primera tirada tranquila fins el creuament dels arbres. Una segona tirada ja amb una mica de pujada i un molinillo fins al cim on es trova el creuament Olivella poble, Sitges o Can Grau. Baixada rápida de la muntanya direcció Sitges per la ruta de les Masies. Ritme tranquil després de la prununciada baixada, en un recorregut de pista amb cambis de terreny no gaire forts. Pasem Maset de Dalt, Maset de Baix, i arrivem a La Masia de La Fassina, pujada cap a Can Mercer, i entrem en terme municipal de Sant Pere de Ribes. Proseguim la nostra sortida........, seguidament entrem al terme municipal de Sitges amb fort descens abans d´arribar al polígon, on es troba el Lidl. Rotonda, pasem el pont per sota de l´autovia dels túnels del Garraf, arribem a la rotonda de l´entrada de Sitges. Decidim atravesar Sitges en direcció Vilanova, on pasem davant del camping Sitges i el Garrofer, recta amb molt tràfic, fins arribar a la rotonda de l´Escola Bel-air. Les cames molt carregades, els peus diuen prou, i la calor desmoralit-za al personal. Però Valentí i Rafa, arriven fins el municipi de St. Pere de Ribes. Son les 19´30H, en aquell moment obsevan que Valentí a pinxat la roda del davant. Paradeta, glop d´aigua, i reparació provisional amb l´esplai miraclós del Decathlon. Sembla que en mitja hora estarem a casa, però torna el problema... Sembla que la roda de Valentí, torna a perdre presió, la primera reparació no ha funcionat. A la rotonda d´entrada a St. Pere, Valentí i Rafa, desideixen cambiar, ara si, la cámara per no tenir més entrabancs. I així ho fan. Però el temps que han perdut abans i el d´ara, fa que la nit es tiri sobre. Sort de Valentí que porta llums a la bici...... Bici del Valent al 100 per 100, i cap a casa per la carretera que va a Olivella (Mas Milà). Pasem per davant de Can Lloses, els camps de vinyes, el pontet i finalment davant l´entrada de Mas Mestre, fins arribar a Mas Milà. La nit i el tràfit a la carretera a fet el trajecte final molt perillós, però els dos beteteros del Nova Olivella han arribat al seu destí. Són les 20´30H i 40 Kmts. Bona sortida pels dos membres expontanis de la secció.
En els propers dies, penjarem al nostre blog la Cursa de Canyelles del diumenge 9 d´octubre. En principi el company Valentí i jo, Rafa, anirem a probar. Els interesats posar-se en contacte amb el club.