dissabte, 24 de setembre del 2011

SORTIDA DIJOUS PASSAT FINS L´ARBOÇAR.

El dijous passat, 22 de setembre, els beteteros Valentí i Rafa, del Btt Nova Olivella van fer el traçat fins l´Arboçar. A les 18H de la tarda, sortien desde Mas Milà, una tarda on havien tornat a pujar les temperatures, i on feia molta xafogor. Un recorregut, inicialment com del divendres anterior; per darrera del camp de fútbol, camp de tir al plat, creuament d´arbres i el creuament a dalt del pic, on ens diu; Olivella poble, Sitges o Can Grau per la trialera. Els dos beteteros van agafar Olivella poble... pujades i baixades de recorregut poc dificultós.... Mas Bargalló......Can Liona.... Can Camps......i pasem per sota del poble d´Olivella. Creuament d´entrada al poble...... carretera abaix..... entrada sender paral-lel a la carretera d´Olivella... i a Can Suriol, després de passar el pont per sota i agafar un tros de carretera, pasem cadena i camí cap a Avinyonet. Pasem per Mas de Monombra........ camp de fútbol de l´Arboçar.... poble de l´Arboçar...... pujada fins al diposit de Can Surià (Olivella)........... Can Surià......fins el Pa Torrat...carretera direcció St. Pere de Ribes..... entrada en les Colines nord... fins casa del Valentí (C/ del Sol). Rafa continua fins la Plaça de les aigües. Recurregut de 30 Kms amb 2´30H de temps.
Una sortida on Valentí estaba fet una fera, i Rafa li va passar factura el cansansi i el trencament de l´eix de la roda posterior de la seva bici.
RECORDEU. La btt del Nova Olivella amb l´esport i la natura del nostre municipi, apuntat a l´acció.