dilluns, 10 d’octubre del 2011

EXIT DE PARTICIPACIÓ A LA CURSA DE CANYELLES, 450 BETETEROS. VALENTÍ I RAFA REPRESENTANT AL NOVA OLIVELLA.

Ahir diumenge, 9 d´octubre, es donava la sortida de la IV Cursa de btt de Canyelles. Ambient total betetero, ambient de bici, ambient de festa. A les 9H del matí es donava la sortida de la cursa de Canyelles (45 Kms i 30 Kms)..... Un primer 1´5 amb sortida a Canyelles i tornada al mateix poble... sortida altre vegada de Canyelles... trialera de pujada, amb un bon tap.... 4 Kms de pujada infernal de carretera d´asfalt, entrem en el primer lloc d´habituallament, trialera fins el Castell d´Olérdola, baixada de 2 kms per la carretera que va a la nacional..... trencall a l´esquerra.... pista (casualment la mateixa de la Cursa de Moja)......... pujada forta d´alfalt de 2 kms.....altre trialera de baixada.... pasem la nova autovia per sobre que va a Vilanova, tenim Vilafranca ven aprop a l´esquerra... arrivem a terma municipal de Sant Pere Molanta, i fem la tornada cap a Canyelles, pujem i pujem muntanyes, sembla que no té fi..... Valentí i Rafa (del Nova Olivella btt), porten un ritne fort, la calor es intensa.... comença la pista de baixada, només falten 5 kms...... Valentí s´avança al descens, i de sobte Rafa sent un trontoll a la roda del darrera de la seva Conor.... a pinxat... Valentí mentres continua, se adonar-se.... Rafa intenta continuar, però la roda nesesita una reparació. Només falten 5 kms, i l´impotència de mala sort de Rafa, fa que arrivi el nerviosisme... Cargola el kit de pintxasos, i intenta continuar, però el forat es massa gran, als 200 metres torna a parar. Desideix cambiar la cámara.... 1 km després torna la mala sort al betetero del Nova Olivella, torna a pintxar... això és increible... 2º kit de reparació, i xino-xano cap a Canyelles en descens.... aquest tems fa que Rafa perdi tota opció a fer un bon temps, perquè tot el temps que ha estat parat li ha passat molta gent. Valentí arriba el 63 de la general dels 30 kms i Rafa una estona després.Al final el que compte, és disfrutar de la festa i una bona butifarrada. Valentí i Rafa han demostrat que el Btt Nova Olivella encara està viu, i té molt que dir........ Cursa dura en recorregut, molta trialera, molta calor, tres habituallaments, i un final de festa de trofeus i premis per tothom.

SORTIM A LA TELE AL CANAL DE TV3, ESPORTS 3.

El Nova Olivella amb l´esport de la BTT.

RECODEU: Que el nostre company i amic del club; Sergio Bernabé aquest diumenge que ve, correrá la Cursa de Valls, els interesats posar-se en contacte amb el club.

IMPORTANT: I també per els interesats el nostre company Javi Basart, ens envia informació de la 21 Marxa d´Or i 14 Trobada de Bicicletes de Muntanya de Sant Llorenç Savall, que també és aquest diumenge que ve. http://www.ciclistasavall.org/ o info@ciclistasavall.org, per inscriure´s o botiga de Probike al Carrer Viladomat 310 08029 Barcelona.