dissabte, 15 d’octubre del 2011

SORTIDA EXTRANYA; PLENA D´ENTREBANCS.

Ahir divendres el Btt Nova Olivella es va posar de nou, després de la Cursa de Canyelles, en funcionament. Els beteteros Valentí i Rafa, van anar a probar noves rutes, d´expedició, i sembla que no va anar gaire ve, pels seus 25 Kms.A les 17´30H sortien com de costum... de Mas Milà. Agafem la carretera comarcal, direcció St. Pere de Ribes. Passem pel costat de la dexailleria, l´entrada de Mas Mestre, i 1 Km després, trencall cap a la dreta. Pista amb un desnivell bèstial, on sembla que ens té que portar a varies direccions, Olivella- St. Pere de Ribes-Sitges. 2 Kms de pista per fer cames a tope, arriben a un altre creuament, amb 4 camins (1 pel que venim de la carretera d´Olivella): A la dreta cap a Mas Mestre (Olivella); recta, trialera imposible de passar amb la bici, cap a Vilanova, i a l´esquerre, per on desidim anar,pista cap a St. Pere de Ribes. Seguim pujan i pujant pista. Quan arribem a dalt del tot de la muntanya, trialera cap a baix, imposible de fer amb la bicicleta, per la acumulació de pedres sueltes i per la forta inclinació. L´única sol-lució es baixar-se de la bici i emputjar..... arriba un moment que´l camí es va fent més estret,i sembla que podrem tornar a pujar a la bici, la confiança torna en els dos beteteros..... Però no tardem gaire en penedir-nos, perquè arriba el primer accident... Rafa cau de cap per sobre del manillar, i es don un bon cop contra una pedra ( el resultat: fort dolor al colce esquerre, i una petita rascada a la cama dreta), res que no el pugui fer continuar... Seguidament, Valentí fot un salt també per sobre del malillar, però té la sort de sortir ilés. Desidim acabar la baixada a pèu.....I amb molta sorpresa inclosa, per un sender, acaben altre vegada a l´alfalt de la carretera comarcal que va d´Olivella a St. Pere de Ribes. Continuem per la carretera, direcció St. Pere, però abans de passat el pont, desidim tornar a probar una ruta nova (sembla que no em tingut prou amb l´experiència que em passat minuts abans) per la dreta, un camí que ens portará pel costat dret del canal del riu Begues....., però després de 1 Km, tot acaba a l´hort d´un pagés. Volta enrere i altre vegada cap a la carretera que porta a St. Pere de Ribes. Passem el pont i ens encaminem cap a Can Lloses. Arribem a l´urbanització de Can Lloses, tirem cap amunt; sembla que l´asfalt té molt que desitjar, està en precàries condicions; però això no fa que els dos beteteros del Nova es rendeixin.... Passem el restaurant de Can Lloses, els apartaments, i sembla que anem direcció La casa de colònies de Can Pere..... Arriben a un trencall on cap a la dreta anem a Can Pere i l´esquerre a St. Joan... Desidim anar cap a St. Joan... forta pujada (avui sembla que les pujades predominen, i sembla que les cames es posaran ven fortes.....), arribem al cim... baixada suau i arribada a Sant Joan. Ens trovem com perduts, aquesta ruta no la hem fet mai i mirem com boixos com tornar cap a Mas Milà. La nit està a punt d´arribar. Pujem tota l ´urbanització i quan estem ben amunt, sembla que Valentí recoda la zona, d´una sortida de fa temps. Trencall cap a l´esquerre, pujada d´asfalt, trialera i conectem amb la pista que va cap a Mas Milà a l´urbanització de Vallesaltos. Poc després apareixem al creuament d´arbres d´abaix, i amb fortes cames, li fotem canya a les bicis per la pista de baixada que ens portarà fins a la deixalleria, amb un final de forta pujada fins la carretera d´Olivella (Deixalleria). Carretera direcció a Vilafranca..... passem per davant de Mas Milà....... continuem carretera amunt.... passem el creuament d´Olivella poble..... la Casa de la gent Gran.... entrada a l´esquerra Les Colines...... entrada a Can Surià (Gantxo)......... Entrada novament a Les Colines....... i entrem per la segona entrada de Can Surià, a l´esquerre...... forta pujada d´asfalt i arribem al carrer del Sol. Aquí Valentí acaba l´aventura, i Rafa continua fins a la Plaça de l´aigüa. Un dia més fresquet de lo normal, tornem a arribar de nit, magullats, però amb la satisfacció de la feina ven feta, i amb ganes de tornar a rodar la setmana que ve. Avui les cames están ven fortes.

BTT NOVA OLIVELLA AMB L´ESPORT DE LA BICI.

1. Buena ruta,poco a poco vais sumando kms.Con constancia y tiempo conseguireis mucha mejoria.

2. No sé de quien proviene el comentario, pero gracias. Te invitamos a que te unas a nosotros los jueves o viernes a partir de la s 17´30H.